pohja

keskiviikko 24. elokuuta 2011

Farkkutu(u)narointia

oli aika sanoa hyvästit leveelahkeiselle minälle. mä oon niitä suunnileen ainoita jotka vielä niitä pitää vuosituhannen vaihduttua. muttaku ne (sori nyt ku kehun itteeni) näyttää niin hyvältä mun päällä! :D silti tykkään nykyään kans paljon pillifarkuista jotka on selvästi käytännöllisemmät ja tottakai, aikusemman näköset. yläällä on "ne mun paremmat farkut". ensin kavensin ne, siten kokeilin päälle ja kuolin nauruun. mä näytin ihan ite tehdyltä farkkumakkaralta :D ei hyvä. ja koska mä tyhmä olin menny ne leikkaamaan ei niitä voinu enää housuiks pelastaa.

tunnetteko te olonne tyhmäks kun laitatte päälle jonku ihanan tunikan ja siihen sopivat legginssit?  mä tunnen. ihan vaan senki takia että todellisuudessa päällä on siis paita ja kalsarit. ja ne päällä pitäs lähtee johonki? shortsit sinne alle pitäs laittaa että mulla olis olo varmempi. shortseja mulla ei oo..


ennenku nyt!
alkuperäinen idea Grosgrainilta.  käykää kattoo siellä on vaikka mitä kivaa :)
***
i tried to make my favorite jeans into skinnyjeans. did not happen. i made home made jeansausage. i was mortified!


you know that weird feeling you get when you try to wear a cute tunic with leggings? well it´s becoase you are basically wearing longjohns with a large t-shirt. i attleast need shorts under the tunic. i did not own any shorts until today. original idea taken from Grosgrain. thank you!



3 kommenttia:

Zhill kirjoitti...

hehhee...määpä kuljen kesät talvet kasareissa ja paidoissa, kesällä on lyhkäset kalsarit ja talvella pitkät kalsarit ja jotut oikeen lämpöset kengät :P Kalsarit on best ja het niiin kotoiset, aivanku ei ois housuja ollenkaa XD

Carovarium kirjoitti...

se mua just hämääki, ku tuntuu tosi alastomalta jos ei oo housuja jalassa :D oudosti samaa fiilistä ei tuu jos mulla on paita ja hame, tai mekko...

ihan oikeita kalsareita en käytä muutenko äärimmäisessä hädässä. saa olla ainaki 30 astetta pakkasta ennenku suostun laittaa jalkaani :D

Sylvia kirjoitti...

Snygga shorts!!