pohja

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Elämä on yhtä juhlaa välillä

Mansikkakiisseliä vanhasta lautasesta, vanhalla lusikalla. 
muutama valmistunut pipo. Raidallinen menee kummitytölle synttärilahjaks, toinen meni jo hänen veljelle 2v- lahjaks. raitapipo on tehty kokonaan kierrätyskankaista, (ehtaa marimekkoo kuulkaas, mm-hm! ) traktoripiposta vain vuori on kierrätyskangasta. huomatkaa, että mulla on nykyään neppipihdit. wiiii!
Opettelin applikoimaan. tai noh... kokeilin applikoida. ihan hyvä tuosta tuli kuitenkin, vaikka vähän oikaisinkin siivissä ja pyrstössä :D mut nyt kun oon kokeillu niin alan ettii blogimaailmasta niksejä ja kikkoja miten nuo tehdään oikein. tuo pöllöpipo meni lahjaksi veljenpojalle.Kierrätyskankaista tuokin.

Tässäpä tämä pieni juhlija. saatiin kuunnella koko 20km kotiin itkua, kun Liam ei olis halunnu lähteä juhlista ollenkaan. no parin viikon kuluttua ollaan taas juhlimassa sitä kummityttöä :) aina kun oon tuolla ja on kamera mukana on pakko ottaa tuosta piharakennuksesta kuva. voisin muutta sinne kesäpiiaks :)
vielä yksi synttärisankari :) siskoni Linnéa on päässyt jo kunnioitettavaan 13 vuoden ikään. tässä hän poseeraan kaulassaan upea sisäkaulaliina jonka se sai lahjaksi käsityötuunausrefashionintoiselta siskoltaan. :) kierrätystrikoosta taas, vanhasta t-paidasta leikattu, venytetty ja punottu.

day 12 - a song from a band you hate

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHANA TOI PÖLLÖ!!!!Pitäskö munki kokeilla....

Carovarium kirjoitti...

kannattaa! kun netissä lukee ohjeita se kuullostaa niin monimutkaiselta, mutta se olikin todella helppoa :)

Anonyymi kirjoitti...

"en mä oo mikään kesä-piia, mä oon kesä-jane!!!"