pohja

maanantai 5. syyskuuta 2011

day 05 - a song that reminds you of someone

niitä on monia. kenet mä valitsen?
no tästä biisistä tulee mummu mieleen. ei muuten, mutta mä muistan yhden joulun, viimeisen tai toisiksviimeisen. mummu oli menny mun huoneeseen huilimaan ja sillä oli MTV päällä. kävin kattomassa ja silloin soi tämä biisi. sit mummun kuoleman jälkeen aloin kuuntelemaan tätä biisiä. en tykänny enkä vihannu tätä, mä vaan kuuntelin ja lilluin siinä tunteessa ku mummu oli meillä.

this song remainds me of my grandmother. mearly becoase she was resting in my room once with MTV on, and this song was playing when i wen´t to check up on her. i hated this song before, but when my Granny passed away, i started to listen to this. not hating nor loving it... just listening and dwelling on the feeling what it was like when she was wisiting.

nukuttuja tunteja takana: ehkä 4 tästä tulee hirvee päivä. kaiken kukkuraksi Liamilla on löysä maha ja mä huomasin sen vasta kun vaippa oli jo auki... siitä asti kaikki mikä vaan voi mennä vikaan meni vikaan ja on jo monet itkut itkettu tälle päivää.

in other news... i got like 4 hours of sleep last night. on top of that liam has the runs, and i noticed it just after i opened his nappy, so all of it ended up on the floor. it was pretty much downhill from tehere...i have cried like i million tomes allready today...

Ei kommentteja: