pohja

tiistai 6. syyskuuta 2011

Eteismatto Liamin huoneeseen

crocheted doormatt to Liams room. took me forever to make it but hey! what´s the rush? :)
tätä mä oon tehny jo monta viikkoa. joo mä tiedän että useimmat teistä tekis tuon illassa, mutta mulla ei ollu kiire :D lisäks alkuperäiseen suunnitelmaan kuulu muita värejä, jotka ei ollu trikoosta leikattuja, ja ne ei siten ollu yhtä siistejä. mietin vielä pitäiskö noihin väleihin laittaa pienempiä punaisia pyörylöitä, sehän ois vielä ihan mahdollista.

Can someone tell me moore about this fabric? designer? year?
tällainen kangas löytyi kirpparilta hintaan 0.20€. se on ihan verhon kokoinen pala, ja muistelisin että tuo on ihan joku merkkikangas. kuka osaa kertoa tuosta jotain?
Tuffet and storrage. perfect for misc UFO´s and such and such...
Kaiken muun kirpparilta löytyneen lisäksi otin kantooni tuon rahin. mun mummulla on ihan samanlainen mutta sininen. joskus aijemmin olen tuollaiseen kirpparilla törmännyt, mutta Zhill kävi sen sieltä nappaamassa, kun en ollut tarpeeksi nopea ite. mitäs jäin pähkäilemään :P nyt en jäänyt miettimään ja en kadu, vaikka kuski tahtoikin vähän marmatella. perustelin kuitenkin ostoni sillä että "sä ite lupasit että mä saan sisustaa miten mä haluan" ja "mä voin laittaa tänne kaikki UFOt ettei ne oo ympäri kämppää. siivosin sitten koko kämpän että se luulee että tuolla on noin iso vaikutus meidän kodin siisteyteen :D

day 06 - a song that reminds you of somewhere
His mondeo <3 

Ei kommentteja: