pohja

torstai 19. tammikuuta 2012

kirpparilöytö

aika kauan mä seisoin ja pähkäilin. jos mä siirrän tuota raamia peilin edessä ja katon paljonko se maksaa meneekö mun unelma säpäleiks? jos mä roudaan tuon peilin kotiin, meneekö SE säpäleiks kuinka nopeesti? onko mulla sille paikkaa. ok, jos mä keksin sille paikan NYT niin mä ostan sen. mitä jos se maksaa miljoona euroa, olenko mä valmis ostamaan sen silti. päätin että joo, mut se on ehdoton takaraja.

6€

no ei todellakaan ollu paha hinta, ja jos mä sen laitan koriin, niin se on tasan kymppillä ostoksia.
oikeastaan keksin sille heti kaks paikkaa. joko tyhjään pikkuseinään eteiseen, tai just tuunatulle hyllylle makkariin. kunniapaikallehan tuo pääsi, kihlakuvan ja perintökalleuskynttilänjalan viereen.

hylly on pikaratkaisu pleikkarille. siinä se oli ehkä viikon, jonka jälkeen siinä on säilytetty rumassa pinossa pleikkaripelejä, nasoliinia, ohjaimia... kaikkee jolle on ihan oma paikkansa mut jota ei ikinä jaksa roudata poiskaan.
hylly on tuunattu niin että uitin pari tuntia patapataa ja etikkaa purkissa. sekaan ruokasoodaa ja aloin hinkata patapadalla hyllyä. aijemman kokemuksen mukaan siitä piti tulla kauniin harmaa, mutta tuliki punaruskea. pahoinpitelin hyllyä puukolla ja maalasin superhuolimattomasti valkoisella päälle. jatkoin pahoinpitelyä puukolla ja hiekkapaperilla kunnes tuloksena oli tämä. olen ihan tyytyväinen vaikka ennemmin mä harmaan hyllyn olisin halunnut. mietin vielä että laittaisko tuohon reunaan pitsin... näytti aika kivalta.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

rautasulfaatti saa puun harmaantumaan :)

Lilli

Carovarium kirjoitti...

täytyy kokeilla. joululahjaks anninalle tuunasin rukinlavan tuolla tekniikalla ja toimi hyvin. ehkä tuota sitte oli jotenki käsitelty, vaikka se on niitä erkinhallin hyllyjä.