pohja

perjantai 27. tammikuuta 2012

mä siivoan

mä siivoan omaa huonettani. kuusi laatikkoa täynnä, ja uutta tilaa on tullut noin kaksi senttiä. ymmärtäähän nyt tuon tyhmempiki etät jos tavaraa on lattiasta kattoon niin ei se paljoo auta laittaa niitä laatikoihin. toivoin löytäväni kirpparille menevää tavaraa muttakun "tuotahan voi käyttää vielä" "tuostahan voi tehä jotain joskus" ja oottakaahan kun päästään vaatteiden kohalle. "kyllä tuo joskus vielä menee" "tuo päällä mä voin sitte rempata" "säästän tän mun tyttärille" joopa joo.

syy miks mä siivoan on seuraava: me muutetaan pois lasikuitupalatsista! siispä sitten, kun oon saanu kaikki koriste-esineet (eli lattialla ja hyllyillä ees taas seilaavat irtotavarat) piiloon kutsutaan meklari paikalle arvioimaan ja ottamaan kuvia.

seuraava talokin on valmiiksi katotuna. 1920-luvulla rakennettu sopivan iso talo, upeine piharakennuksineen. ongelma on vaan se, että siellä on PALJON tekemistä. kallista tekemistä, maalailua ja tapetointiahan mä en niin pelkää. ja talo on tyyris ja ukon tuttu oli tarjonnu 100 000 ja niille oli vaan naurettu päin näköä. eli varmaan jää unelmaksi tuokin talo :/ noh, tuleehan noita...

Ei kommentteja: