pohja

torstai 18. elokuuta 2011

no mutta mitäs minä löysinkään!

löysin tuon erään lahjoituskirpparin takahuoneesta. takahuoneen ohi pitää kävellä että pääsee yläkertaan jossa on kankaita ja muuta käsityöhöttöö. siellä takahuoneessa tuo odotti mua ja hinnoittelua. taisin valahtaa kalpeaksi kun tuon näin ja änkyttelin -mi..pa..paljonko tuo maksaa?"

kirpparin henkilökunta kokoontui ympärille miettimään ja arvioimaan vaunujen kuntoa. "onhan tässä vähän ruostetta" "tuossa on jotain likaa" "se on maalia, se ei varmaan mene pois"

tässä vaiheessa kerkesin jo ajatella että voi apua ei mulla olekkaan ku 20€, mut jos kävis niin onnellisesti että ne sanoo 20€ niin mä kiikutan nää muut ostokset pois. muussa tapauksessa otan pikavipin (hyi mua)

8€

Kahdeksan!
KAH-DEK-SAN!


Åtta euro!

tilaa meillä ei tuolle ole, joten se joutuu laittaa varastoon odottamaan että päästään isompiin tiloihin, ja sitten sitä tyttölasta :D vaikka Liam on kyllä tykänny tuolla leikkiä.

***
am i lucky or what?! found this little number att a thriftstore and when i asked the price i couldnt believe what i was hearing. 8€!

Ei kommentteja: